dc.contributor.author | Савчук, Ксенія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:15:21Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T10:15:21Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6536 | |
dc.description.abstract | На нашу думку реалізація професійного стандарту «Вчитель початкової школи » передбачає реалізацію фахівцем трудових функцій: здійснення та планування освітнього процесу; підтримка навчання й забезпечення, виховання, розвиток учнів в освітньому середовищі та родині; створення освітнього середовища; професійний саморозвиток та рефлексія; проведення педагогічних досліджень.
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти. Вона присвячена проблемі булінгу в початковій школі та продовжує розпочатий у попередній частині звіту (Передумови та результати навчання) аналіз контексту, який впливає на успішність учнів початкової школи.
Виходячи з виконанням професійних функцій виокремимо основний аспект підготовки майбутніх вчителів початкової школи до різних проявів насильства в роботі з дітьми молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ РІЗНИХ ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |