ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ РІЗНИХ ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
Короткий опис(реферат)
На нашу думку реалізація професійного стандарту «Вчитель початкової школи » передбачає реалізацію фахівцем трудових функцій: здійснення та планування освітнього процесу; підтримка навчання й забезпечення, виховання, розвиток учнів в освітньому середовищі та родині; створення освітнього середовища; професійний саморозвиток та рефлексія; проведення педагогічних досліджень.
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти. Вона присвячена проблемі булінгу в початковій школі та продовжує розпочатий у попередній частині звіту (Передумови та результати навчання) аналіз контексту, який впливає на успішність учнів початкової школи.
Виходячи з виконанням професійних функцій виокремимо основний аспект підготовки майбутніх вчителів початкової школи до різних проявів насильства в роботі з дітьми молодшого шкільного віку.