Show simple item record

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorГавриш, Ірина
dc.contributor.authorІбрагімов, Еміль
dc.date.accessioned2023-02-11T15:33:08Z
dc.date.available2023-02-11T15:33:08Z
dc.date.issued2022-08
dc.identifier.citationБабух І. Б., Гавриш І. І., Ібрагімов Е. Ю. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг в Україні : цілі, завдання та проблеми. Ефективна економіка. Вип. 8. 2022. URL : https://nayka.com.ua/index.php/ee/issue/view/25uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6561
dc.description.abstractУ статті визначаються ключові характеристики та основні завдання і проблеми маркетингового аналізу ринку банківських послуг в Україні. Вплив банківської системи на економіку залежить від якості розвитку самої банківської системи, від застосування нею новітніх фінансових технологій на базі діджиталізації. Новітні тенденції на ринку банківських послуг якраз і підкреслюють той факт, що в управлінні банком і в теоретичній, і в практичній площині має домінувати маркетинговий підхід. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг свою специфіку визначає специфічними особливостями банківських продуктів і послуг та тою роллю, яку він відіграє як в комплексі маркетингу банку, так і в цілому в системі його управління задля забезпечення прибутковості, ліквідності та реалізації соціальної функції в суспільстві Маркетинговий аналіз в банку спрямований на пошук можливостей банку зайняти конкурентні позиції на конкретному ринку або його сегменті через пристосування своїх продуктів до попиту і вимог клієнтів, при цьому сегментування дає можливість чітко визначити цільовий ринок та його потреби, окреслювати переваги і недоліки банку в конкурентній боротьбі, створює необхідну базу для розробки довгострокової стратегії банку. Типова загальна схема маркетингового аналізу в банку вирішує коло стандартних завдань, забезпечуючи реалізацію основної мети маркетингового аналізу ринку банківськихпослуг – виявляти зміни на ньому, прогнозувати їх та оперативно на них реагувати. Тому схему маркетингового аналізу використовують і при аналізі основних груп банківських послуг, класифікацію яких найчастіше проводять за їх економічною природою та призначенням. Системний маркетинговий аналіз націлений на виявлення пріоритетної проблеми, яка стоїть перед банком і правильне формулювання тих завдань, рішення яких допоможе банку вирішити цю проблему. В рамках маркетингового аналізу виокремлюють окремі види маркетингових досліджень, а також найважливіші складові елементи. Важливим ынструментом маркетингового аналізу виступає прогнозування, впершучергупрогнозвпливунапопитнабанківськіпослугивнутрішніхізовнішніхчинників. Діджиталізація, постковідні реалії та російсько-українська війна значно змінили умови на ринку банківських послуг, ускладнили їх та водночас в потенції будуть сприяти кардинальним змінам в банківництві.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво ТОВ "ДК-центр"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;Випуск 8
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмаркетинг банківських послугuk_UA
dc.subjectринок банківських послугuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація послугuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз ринку банківських послуг в Україні : цілі, завдання та проблеми.uk_UA
dc.title.alternativeMARKETING ANALYSIS OF THE BANKING SERVICES MARKET IN UKRAINE: GOALS, OBJECTIVES AND PROBLEMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record