Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.contributor.authorАнтонюк, Вікторія
dc.date.accessioned2023-02-24T09:37:19Z
dc.date.available2023-02-24T09:37:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКифяк О.В., Антонюк В. Маркетингові дослідження ринку морозива // Молодіжна наука заради миру та розвитку : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (9-11 листопада 2022 року, м. Чернівці). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2022. 656 с. С. 527-530. ISBN 978-966-423-755-7.uk_UA
dc.identifier.isbnISBN 978-966-423-755-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6662
dc.description.abstractВ роботі досліджено та згруповано фактори впливу на купівельну поведінку споживачів морозива, проведено сегментування ринку за такими ознаками, як: географічні, демографічні, сімейний стан, психографічні, соціально-економічні, культурні, релігійні, причини купівлі та мотивації, емоційне ставлення до продукту, ставлення до ціни.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингові дослідження, ринок, споживач, ринок морозиваuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження ринку морозиваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу