Показати скорочений опис матеріалу
Теоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку.
dc.contributor.author | Рудницька-Юрійчук, Ірина Романівна | |
dc.contributor.author | Данилюк, Надія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-21T22:01:48Z | |
dc.date.available | 2023-03-21T22:01:48Z | |
dc.date.issued | 2018-09-07 | |
dc.identifier.citation | Данилюк Н.П., Рудницька-Юрійчук І.Р. Теоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку. Сучасна педагогіка : теорія, методика, практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7-8 вересня 2018 р.). Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018. С.95-99. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7640-24-9 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6763 | |
dc.description.abstract | Зважаючи на реалії сьогодення, формування соціального досвіду як основи соціальної компетентності слід починати з періоду дошкільного дитинства. Необхідність формування соціального досвіду дитини-дошкільника задекларовано Базовим Компонентом дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Херсон : Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | соціальний досвід | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету