Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРудницька-Юрійчук, Ірина Романівна
dc.contributor.authorДанилюк, Надія Петрівна
dc.date.accessioned2023-03-21T22:01:48Z
dc.date.available2023-03-21T22:01:48Z
dc.date.issued2018-09-07
dc.identifier.citationДанилюк Н.П., Рудницька-Юрійчук І.Р. Теоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку. Сучасна педагогіка : теорія, методика, практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7-8 вересня 2018 р.). Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018. С.95-99.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7640-24-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6763
dc.description.abstractЗважаючи на реалії сьогодення, формування соціального досвіду як основи соціальної компетентності слід починати з періоду дошкільного дитинства. Необхідність формування соціального досвіду дитини-дошкільника задекларовано Базовим Компонентом дошкільної освіти.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсон : Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсоціальний досвідuk_UA
dc.titleТеоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу