Показати скорочений опис матеріалу
Educational Web resources in the educational process of preschool institution
dc.contributor.author | Kuznietsova, Katheryna | |
dc.contributor.author | Oliynyk, Mariya | |
dc.date.accessioned | 2023-03-29T11:21:27Z | |
dc.date.available | 2023-03-29T11:21:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Kuznietsova K., Oliynyk M. Educational Web resources in the educational process of preschool institution, Wielokontekstowość procesu całożyciowego uczenia się. Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń, 2022, p. 249-261 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-83-8180-719-7 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6775 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується важлива роль системного застосування освітніх веб-ресурсів в освітній діяльності закладу дошкільної освіти, що є однією з вимог інформатизації освіти на всіх рівнях і прямо впливає на якість професійної діяльності вихователя. Представлено аналіз наявних класифікацій освітніх веб-ресурсів та подано власну класифікацію за цільовою аудиторією, яка складається з двох основних груп та додаткових складових та конктерних прикладів: соціальні пошукові системи (Kiddle, KidzSearch, Allsafesites (для дітей) та Google, українська пошукова система, Google Scholar або Google Академія (для предагогів); системи для створення цифрових практичних завдань (МегаЗнайка, Пустунчик та Google Classroom, LearningApps, StoryJumper), системи створення веб-журналів (LiveJournal, Wordpress, Blogger), вікі-енциклопедія (Веб-проект «Читанка» та Вікіпедія, Портал освітян України «Педрада», Український освітній онлайн-портал для педагогів «На Урок», електронний журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу»), системи збереження мультимедійних веб-ресурсів (YoutubeKids та Pinterest, Flickr, Youtube, SlideShare), платформи для взаємодії онлайн (Google Meet, Skype, Zoom, Moodle), системи спільного створення різнотипових документів (Google-документи і таблиці, Google-календар, Google-групи). Вважаємо, що ця класифікація значно оптимізує процеси впровадження інформаційно-комунікаційних, зокрема мережевих, технологій в освітню практику. Перспективи подальших досліджень убачаємо в докладному вивченні методики застосування освітніх вебресурсів кожної із груп, а також у дослідженні інших різновидів освітніх ресурсів, теоретико-методичного підґрунтя та практики їх упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти та ін. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Adam Marszałek | uk_UA |
dc.subject | Web resources | uk_UA |
dc.subject | preschool institution | uk_UA |
dc.title | Educational Web resources in the educational process of preschool institution | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету