Показати скорочений опис матеріалу
Територія закладу дошкільної освіти як природнича лабараторія
dc.contributor.author | Кузнєцова, Катерина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Квасецька, Ярина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-01T20:06:56Z | |
dc.date.available | 2023-04-01T20:06:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Квасецька Я. А., Кузнєцова К. С. Територія закладу дошкільної освіти як природнича лабараторія. Неперервна педагогічна освіти ХХІ століття : зб. матеріалів ХХ Міжнар. пед.-мист. читань пам'яті проф. О.П.Рудн., м. Київ. Черніці, 2023. С. 157–159 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6785 | |
dc.description.abstract | залучення дітей та педагогів закладу дошкільної освіти до ландшафтного дизайну сприяє: формуванню у дитини вільної творчої особистості, в основу якої закладено ідею довіри дитини до природи, бережливого ставлення, догляд, що сприяє розвитку емоційного ставлення до навколишнього середовища; дає можливість педагогам формуватися лідерами, вміння приймати рішення і нести за це відповідальність, співпрацювати в команді і почуватися комфортно та ін | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Природа | uk_UA |
dc.subject | Праця в природі | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Територія закладу дошкільної освіти як природнича лабараторія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету