Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузнєцова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorКвасецька, Ярина Андріївна
dc.date.accessioned2023-04-01T20:06:56Z
dc.date.available2023-04-01T20:06:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКвасецька Я. А., Кузнєцова К. С. Територія закладу дошкільної освіти як природнича лабараторія. Неперервна педагогічна освіти ХХІ століття : зб. матеріалів ХХ Міжнар. пед.-мист. читань пам'яті проф. О.П.Рудн., м. Київ. Черніці, 2023. С. 157–159uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6785
dc.description.abstractзалучення дітей та педагогів закладу дошкільної освіти до ландшафтного дизайну сприяє: формуванню у дитини вільної творчої особистості, в основу якої закладено ідею довіри дитини до природи, бережливого ставлення, догляд, що сприяє розвитку емоційного ставлення до навколишнього середовища; дає можливість педагогам формуватися лідерами, вміння приймати рішення і нести за це відповідальність, співпрацювати в команді і почуватися комфортно та інuk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectПриродаuk_UA
dc.subjectПраця в природіuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleТериторія закладу дошкільної освіти як природнича лабараторіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу