Show simple item record

dc.contributor.authorШутак, Наталія
dc.contributor.authorЯчнюк, Максим
dc.contributor.authorЯчнюк, Юрій
dc.contributor.authorГородинський, С.І.
dc.date.accessioned2021-09-07T09:13:07Z
dc.date.available2021-09-07T09:13:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШутак Н.Д., Ячнюк М.Ю., Ячнюк Ю.Б., Городинський С.І. Фізичне виховання школярів 12–15 років на основі використання засобів аеробіки : Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 22. Т.4. 2020. С. 237-241uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/684
dc.descriptionThe article deals with one of the urgent problems of pupils’ school age – increase the level of physical activity. For a long time, scientists pay attention to the need for restructuring of the educational process in secondary schools and the direct introduction of modern innovative approaches in the education system, taking into account the psychophysiological regularities of children and teenagers development of the current socio-economic status in Ukraine. The process of physical education of elementary school students is extremely important. After all, physical education not only helps to shape the physical health of the student, but also helps to adapt to modern living conditions, improve the mental and social components of youth health, will promote the development of mental and creative abilities. There is a particular problem need to overcome the crisis, which, unfortunately, existing in the pupils’ system of physical education inside country, including primary school age children. The search for ways to improve the physical education system of middle school pupils is devoted to numerous scientific researches. The process of pupils’ physical education of elementary school is extremely important. After all, physical education helps to shape not only the physical health of the student, but also helps to adapt to modern living conditions, improve the mental and social components of youth health, will promote the development of mental and creative abilities. Physical education experts are convincingly arguing that improving the physical condition of middle school age pupils is possible only when applying a comprehensive approach to its assessment, followed by the development of measures to improve and improve the process of physical education. The main factor which is negatively affected on children health is the large lack of physical activity observed in the elementary and secondary schools. Studies show that sedentary work pupils spend 8–10 hours in elementary school, 9–11 hours in primary school, and 10–13 hours in high school for daytime work and homework. According to statistics, the transition from primary school to primary school level of physical activity gradually decreases, as a consequence – deteriorating health.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем сучасної молоді шкільного віку – підвищенню рівня рухової активності. Зокрема, досить тривалий час науковці звертають увагу на необхідність перебудови навчальновиховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах і безпосереднього впровадження сучасних інноваційних підходів у систему навчання з урахуванням психофізіологічних закономірностей розвитку дітей і підлітків, сучасного соціально-економічного стану в Україні. Особливої гостроти набуває необхідність подолання кризового стану, у якому, на жаль, перебуває чинна система фізичного виховання школярів у державі, зокрема дітей основного шкільного віку. Пошуку шляхів удосконалення системи фізичного виховання школярів середньої ланки школи присвячені численні наукові дослідження [4]. Надзвичайно вагомого значення набуває процес фізичного виховання школярів основної школи, адже фізичне виховання не лише сприяє формуванню фізичного здоров’я учня, а й допомагає адаптуватися до сучасних умов життя, покращити психічні та соціальні складники здоров’я молоді, сприятиме розвитку розумових і творчих здібностей. Фахівці в галузі фізичного виховання переконливо доводять, що підвищення фізичного стану дітей середнього шкільного віку можливо тільки в разі застосуванні комплексного підходу до його оцінювання з наступним розробленням заходів покращення й удосконалення процесу фізичного виховання [5]. Провідним фактором, що негативно позначається на здоров’ї дітей, є великий дефіцит рухової активності, який спостерігається в молодшій і середній ланках школи. Дослідження свідчать, що на сидячу роботу в школі та домашні завдання сучасні школярі на добу витрачають 8–10 годин у початковій, 9–11 годин в основній і 10–13 годин у старшій школі. За даними статистики, під час переходу дитини з молодшої школи до основної рівень рухової активності поступово знижується, як наслідок, погіршується стан здоров’я.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectфізичне виховання, аеробіка, здоров’я, школярі, рухова активністьuk_UA
dc.subjectphysical education, aerobics, health, pupils, physical activityuk_UA
dc.titleФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ 12–15 РОКІВ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ АЕРОБІКИuk_UA
dc.title.alternative12–15 YEARS PUPILS’ PHYSICAL EDUCATION OF ON THE BASIS OF AEROBICS USEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record