Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГаркавенко, Ніна Власіївна, Світлана Сильверстівна Доскач
dc.date.accessioned2023-05-31T17:59:34Z
dc.date.available2023-05-31T17:59:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationУ статті здійснено аналіз наукових джерел з проблеми професійної свідомості, її природи і психологічних особливостей. Проаналізовано концептуальні теоретичні підходи до вивчення професійної свідомості у студентів-психологів, в контексті їх майбутнього професійного самовизначення.uk_UA
dc.identifier.issnISSN: 2663-5208 (Print), 2663-5216 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6990
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукових джерел з проблеми професійної свідомості, її природи і психологічних особливостей. Проаналізовано концептуальні теоретичні підходи до вивчення професійної свідомості у студентів-психологів, в контексті їх майбутнього професійного самовизначення. Розкрито психологічні складові професійної свідомості. Підтверджено думку про те, що вони значною мірою впливають на становлення особистості студента як майбутнього фахівця, які необхідно розвивати і формувати на етапі підготовки студентів у ВНЗ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseries14;
dc.subjectпрофесійна свідомість, професійні знання, професійне самовизначення, професійне становлення особистості, професіоналізація, професійна підготовка.uk_UA
dc.titleПрофесійна свідомість як фактор особистісного становлення майбутнього фахівця Науковий журнал «Габітус»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу