Показати скорочений опис матеріалу
Особливості навчання предметному малюванню дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти
dc.contributor.author | Рудницька-Юрійчук, Ірина Романівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T12:37:13Z | |
dc.date.available | 2023-07-19T12:37:13Z | |
dc.date.issued | 2023-07-19 | |
dc.identifier.citation | Рудницька-Юрійчук І.Р. Особливості навчання предметному малюванню дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). Вип. № 11 (29). Київ, 2023. С.327-340. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7325 | |
dc.description.abstract | У наш час дитячі малюнки досліджуються науковцями – психологами, педагогами, мистецтвознавцями, фізіологами та ін. Феномен дитячого малюнка полягає в його поліфункціональності в соціумі, у цінності для самої дитини, для батьків, фахівців у галузі дошкільної освіти. Психолог В.С. Мухіна, зокрема, вважає малювання складною синтетичною діяльністю, в якій виявляється особистість дитини і яка водночас істотно впливає на формування цієї особистості. Для дитини малюнок є формою й засобом комунікації з іншими людьми та однолітками, її самовираженням, самоствердженням, а також загальною картиною світу. Для батьків малюнок дитини – певний шлях до порозуміння з нею, до гармонізації родинних стосунків. Для фахівців у галузі дошкільної освіти, педагогів та психологів дитячий малюнок – це своєрідна матриця внутрішнього світу, розвитку всіх сфер особистості дитини, її соціалізації [3]. Малювання – благодатна діяльність для виховання почуттів. Заняття з малювання для дошкільника може стати зустріччю дитини з твором мистецтва – казкою, загадкою для неї. Такі зустрічі дошкільнят допомагають помічати красу, радіти, висловлювати свої почуття. Малювання сприяє всебічному розвиткові дитини, активному пізнанню нею навколишнього світу, вихованню здібностей творчо відображати уявлення в графічній формі, а також формуванню таких властивостей особистості як наполегливість, цілеспрямованість, охайність. Предметне малювання посідає одне з провідних місць у навчанні зображувальній діяльності дітей дошкільного віку. Воно якісно поглиблює уявлення дітей про розмаїття й естетичне багатство предметного світу, формує здатність до якісної зорової оцінки зовнішніх ознак предметів. У процесі малювання діти мають можливість засвоювати елементарні знання про засоби виразності і технічні прийоми зображення, набувають графічних умінь і навичок. Предметне малювання, безумовно, є обов’язковим підготовчим етапом до сюжетного, творчого малювання [2, с.18]. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка») | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | зображувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | малюнок | uk_UA |
dc.subject | предметне малювання | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання предметному малюванню дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету