Показати скорочений опис матеріалу
Зображувальна діяльність як фактор впливу на соціальний розвиток дітей дошкільного віку
dc.contributor.author | Рудницька-Юрійчук, Ірина Романівна | |
dc.date.accessioned | 2023-08-30T20:28:49Z | |
dc.date.available | 2023-08-30T20:28:49Z | |
dc.date.issued | 2023-08 | |
dc.identifier.citation | Рудницька-Юрійчук І.Р. Зображувальна діяльність як фактор впливу на соціальний розвиток дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). Вип. № 12 (30). Київ, 2023. С.443-451. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7367 | |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві батьків і педагогів цікавить питання: яким чином організувати навчально-виховний процес, щоб дитина, яка тільки-но знайомиться із навколишнім світом, зростала впевненою, обізнаною та компетентною, щасливою, розумною, доброю і успішною. Особистість людини формується та розвивається в результаті впливу різних факторів: об’єктивних і суб’єктивних, природних і суспільних. Дитина виступає як суб’єкт формування власної особистості, тобто становлення себе як соціальної істоти в результаті взаємовпливу навколишнього середовища та системи виховання. З одного боку, індивід засвоює соціальний досвід, цінності, норми, установки, властиві соціуму, суспільству і соціальним групам, до яких він належить, а з іншого – активно входить у систему соціальних зв’язків, завдяки яким і набуває соціального досвіду. Сьогодні в педагогічних дослідженнях особливе місце посідає питання соціалізації дітей дошкільного віку – це пояснюється динамічністю сучасної соціокультурної ситуації та усвідомленням науковцями необхідності формування адаптивних механізмів і мобільності молодого покоління в умовах постійних змін середовища. Особливого пріоритету набувають дослідження дитячої особистості, обґрунтування умов її повноцінного та гармонійного розвитку, що приводить до пошуку шляхів оновлення змісту освіти й виховання дитини, психолого-педагогічних умов оптимального розвитку дітей у сім’ї та закладах дошкільної освіти. Науковці переконують – зображувальна діяльність є першою освітньою діяльністю, за допомогою якої дитина дошкільного віку має можливість передавати узагальнену картину реальної дійсності, свої узагальнені враження про ті явища навколишнього життя, які вона споглядає у своєму побуті. Засобами у даному випадку слугують художніх образи: знаки, символи та ін. У статті розглянуті особливості соціального розвитку дітей дошкільного віку засобами зображувальної діяльності, розкривається сутність уявлень дітей дошкільного віку про соціальний світ, позначається сутність соціалізації засобами образотворчої діяльності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | зображувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | соціалізація особистості | uk_UA |
dc.subject | соціальний розвиток дітей-дошкільників | uk_UA |
dc.title | Зображувальна діяльність як фактор впливу на соціальний розвиток дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету