dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню особливостей формування фахових та предметних компетентностей у майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Автори звертають увагу на такі особливості: продумане законодавство щодо змісту вищої школи в Україні, належна матеріально-технічна база ЗВО, якісний рівень підготовки професорсько-викладацького складу, наявність навчально-методичного забезпечення, реалізація у освітньому процесі особистісно-орієнтованого, диференційованого та індивідуального підходу до студентів, партнерство між викладачем і студентами в освітньому процесі. Освітня програма підготовки фахівців за спеціальністю «Середня освіта (трудове навчання та технології)», навчальні програми і силабуси з предметів, лекції викладачів, практика, працевлаштування на старших курсах навчання сприяють формуванню професійної зрілості майбутніх фахівців, забезпечують формування професійних та фахових компетентностей. Автори вважають, що воєнний та післявоєнний період мають зініціювати перегляд змісту шкільного курсу трудового навчання, зокрема у питаннях підготовки учнів до трудової діяльності на користь розвитку держави. Опитування викладачів і здобувачів вищої освіти переконують, що більшість майбутніх фахівців випускних курсів мають достатній рівень сформованості фахових і предметних компетентностей, визначених навчальними програмами з предметів, що вивчають. | uk_UA |