Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorMudryi, Yaroslav
dc.date.accessioned2023-10-13T11:43:34Z
dc.date.available2023-10-13T11:43:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМудрий Я.С Інтеграція дітей з вадами зору у соціальне середовище загальноосвітньої школи : Збірник наукових праць Камянець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник. В.І Співака. – Вип. ХХVI. Серія: соціально-педагогічна. – Камянець-Подільський : Медобори-2006, 2016. – С. 151-161.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7488
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність таких понять як інтеграція, інклюзивна освіта, мейнстримінг. Висвітлені переваги та недоліки як інтегрованого навчання, так і навчання у спеціальній школі дітей з вадами зору. Визначено основні умови, за яких процес інтеграції дитини з обмеженими можливостями у загальноосвітнє середовище може вважатися повноцінним. Розкрито, на яких засадах організовується навчально-виховний процес у класах із інклюзивним навчанням у загальноосвітніх навчальних закладах. Описані напрями, у яких необхідно працювати педагогічному колективу, фахівцям для полегшення інтеграції дітей з порушеннями зору у масову школу. Подано рекомендації щодо залучення сліпого або слабозорого учня до роботи у класі, врахування його особливостей при залученні до різних видів робіт на різних уроках, організації фронтальної роботи в класі. Визначені причини, з яких виникають труднощі у контакті між інвалідами по зору і зрячими дітьми у школі. Розкрито роль сім'ї у домашньому навчанні, участі в житті шкільної громади, підтримці навчальних та особистісних успіхів дитини.uk_UA
dc.description.sponsorshiprfatlhf gtlfujusrb nf cjwsfkmyj] hj,jnbuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедобори-2006uk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсліпіuk_UA
dc.subjectслабозоріuk_UA
dc.subjectзагальноосвітня школаuk_UA
dc.subjectсоціальне середовищеuk_UA
dc.titleІнтеграція дітей з вадами зору у соціальне середовище загальноосвітньої школиuk_UA
dc.title.alternativeThe Integration of Visual Impaired Children into the Social Environment of the Comprehensive School.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу