Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄмчук, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.authorПорфірюк, Андрій
dc.date.accessioned2023-11-16T16:49:23Z
dc.date.available2023-11-16T16:49:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПорфірюк А.П., Ємчук Т.В. Формування стратегії просування туристичного підприємства через Інтернет. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 листопада 2021 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2021. С.122 - 125.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7732
dc.description.abstractФормування ефективної системи стратегічного планування розвитку туристичних підприємств є довготривалим процесом, який пов’язаний з покращенням всього управління системи та підвищення рівня організації. Туристичні підприємства повинні завжди стежити за змінами на туристичному ринку послуг і реагувати на них шляхом розробки нових маркетингових методів. Стратегії туристичних підприємства – це рішення з належно розробленими засоби їх реалізації, на які спрямовані конкретні заходи на досягнення цілей діяльності підприємства. Це глобальні напрями діяльності, які вимагають деталізації через короткострокове планування, і є вихідним планом до успіху на ринок туристичних послуг.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут інноваційної освітиuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.titleФормування стратегії просування туристичного підприємства через Інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу