Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄмчук, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.authorГатиж, Валерія
dc.date.accessioned2023-11-16T17:04:39Z
dc.date.available2023-11-16T17:04:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЄмчук Т.В., Гатиж В.Д. Дослідження лояльності споживачів (на прикладі кав’ярень м. Чернівці). Інновації, тренди та перспективи індустрії гостинності: матеріали І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (12 грудня 2019 р.). Львів : ЛТЕУ, 2019. С 120 – 122.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-602-262-6
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7735
dc.description.abstractНайновіші статистичні дані щодо лояльності клієнтів показують, що утримувати своїх існуючих клієнтів, привертаючи нових, стає все складнішим. В епоху великого вибору якість товару стає все менш впливовою порівняно з якістю обслуговування клієнтів та рекомендацій користувачів.uk_UA
dc.description.sponsorshipекономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЦЕНТРАЛЬНА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ УКРАЇНИ Львівський торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectкав'ярні м.Чернівціuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ (НА ПРИКЛАДІ КАВ’ЯРЕНЬ МІСТА ЧЕРНІВЦІ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу