dc.contributor.author | Кузнєцова, Катерина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Комісарик, Марія | |
dc.date.accessioned | 2023-11-18T18:24:33Z | |
dc.date.available | 2023-11-18T18:24:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Комісарик М., Кузнєцова К. Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст: монографія. Нелля Ничкало, Лариса Лук’янова, Георгій Філіпчук, Оксана Комаровська та ін.; передмова Стефана Пуріча, за наук. ред. Мирослави Вовк. Сучава, 2023. р. 488-510 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7793 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено вивченню проблеми підготовки майбутніх
вихователів закладів дошкільної освіти до застосування інноваційних технологій у
професійній діяльності. Ретроспективний аналіз підготовки майбутніх вихователів
дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у
професійній діяльності засвідчує поступовий еволюційний розвиток професійної
підготовки працівників дошкільної ланки. Перший етап (сер. XIX – поч. XX ст.)
визначено як період розвитку професійної підготовки фахівців з дошкільного
виховання в Україні. Другий етап (1917 р. – поч. 1930-х рр.) у дослідженні
представлено як період реорганізації підготовки кадрів дошкільного профілю
відповідно до змін суспільно-політичного життя країни та завдань соціалістичного
будівництва. Третій етап (1930 – 1941 рр.) був періодом започаткування сучасних
засад системи підготовки спеціалістів дошкільного виховання, змісту та методики
їх навчання. Четвертий етап (поч. 70 – кін. 80-х рр. ХХ ст.) характеризувався
постановкою досліджень проблеми професійної підготовки майбутнього педагога і
зокрема вихователя дошкільних закладів. Шостий етап (90-ті рр. ХХ ст. – дотепер)
кваліфікується в дисертації як етап реорганізації дошкільного виховання (дошкільна
освіта) як обов’язкової та невід’ємної ланки в загальній структурі освітньої галузі
держави, а відтак відбулося переосмислення змісту професійної підготовки
педагогів для дошкільних навчальних закладів відповідно до реалій часу і передусім
інтегрування вишів України в європейський освітній простір.
Аналіз сучасного стану підготовки вихователів закладів дошкільної освіти до
застосування інноваційних технологій у професійній діяльності засвідчив, що зміст
вітчизняної вищої освіта спрямований на вдосконалення студентами своїх
педагогічних знань, навичок та вмінь, розвиток прагнення до творчої професійної
діяльності, самовдосконалення та самоосвіти. Варто визначити наявність у змісті
навчальних дисциплін розділів, які присвячено ознайомленню студенів з
інноваційними технологіями. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в професійній діяльності | uk_UA |
dc.subject | готовність до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти готовності | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | інноваційна компетентність майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |