Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузнєцова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorКомісарик, Марія
dc.date.accessioned2023-11-18T18:24:33Z
dc.date.available2023-11-18T18:24:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКомісарик М., Кузнєцова К. Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст: монографія. Нелля Ничкало, Лариса Лук’янова, Георгій Філіпчук, Оксана Комаровська та ін.; передмова Стефана Пуріча, за наук. ред. Мирослави Вовк. Сучава, 2023. р. 488-510uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7793
dc.description.abstractДослідження присвячено вивченню проблеми підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Ретроспективний аналіз підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності засвідчує поступовий еволюційний розвиток професійної підготовки працівників дошкільної ланки. Перший етап (сер. XIX – поч. XX ст.) визначено як період розвитку професійної підготовки фахівців з дошкільного виховання в Україні. Другий етап (1917 р. – поч. 1930-х рр.) у дослідженні представлено як період реорганізації підготовки кадрів дошкільного профілю відповідно до змін суспільно-політичного життя країни та завдань соціалістичного будівництва. Третій етап (1930 – 1941 рр.) був періодом започаткування сучасних засад системи підготовки спеціалістів дошкільного виховання, змісту та методики їх навчання. Четвертий етап (поч. 70 – кін. 80-х рр. ХХ ст.) характеризувався постановкою досліджень проблеми професійної підготовки майбутнього педагога і зокрема вихователя дошкільних закладів. Шостий етап (90-ті рр. ХХ ст. – дотепер) кваліфікується в дисертації як етап реорганізації дошкільного виховання (дошкільна освіта) як обов’язкової та невід’ємної ланки в загальній структурі освітньої галузі держави, а відтак відбулося переосмислення змісту професійної підготовки педагогів для дошкільних навчальних закладів відповідно до реалій часу і передусім інтегрування вишів України в європейський освітній простір. Аналіз сучасного стану підготовки вихователів закладів дошкільної освіти до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності засвідчив, що зміст вітчизняної вищої освіта спрямований на вдосконалення студентами своїх педагогічних знань, навичок та вмінь, розвиток прагнення до творчої професійної діяльності, самовдосконалення та самоосвіти. Варто визначити наявність у змісті навчальних дисциплін розділів, які присвячено ознайомленню студенів з інноваційними технологіями.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в професійній діяльностіuk_UA
dc.subjectготовність до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти готовностіuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectінноваційна компетентність майбутніх фахівців дошкільної освітиuk_UA
dc.titleФормування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу