Показати скорочений опис матеріалу
Використання засобів зворотного зв'язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти
dc.contributor.author | Шульга, Альона | |
dc.contributor.author | Didukh, Vitaliіа | |
dc.contributor.author | Gatrych, Ivan | |
dc.date.accessioned | 2023-11-19T19:42:19Z | |
dc.date.available | 2023-11-19T19:42:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | ШУЛЬГА А.,ДІДУХ В., ГАТРИЧ І. Використання засобів зворотного зв'язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти.Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», Вип. 3, 2023. С.105-110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7845 | |
dc.description.abstract | Анотація. Мета статті полягає у здійсненні аналізу засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання в закладах вищої освіти. Методологія дослідження поєднує загальнонаукові методи теоретичного дослідження (аналіз, класифікації та узагальнення) з філософськими (системно-структурний аналіз, формальнологічний метод), також включає наукові підходи (компетентнісний, системний та комплексний). Наукова новизна полягає в тому, що, використовуючи вищевказані методи та наукові підходи, у статті охарактеризовано особливості реалізації зворотного зв’язку та здійснено класифікацію засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти. Висновки. Отже, зворотний зв’язок є важливою складовою будь-якого заняття, цінність якого стає ще більш вагомою під час дистанційного навчання. Розглянуто основні характеристики зворотного зв’язку (функція, час, графік і тип), а також особливості, які слід враховувати під час надання зворотного зв’язку як в «очному», так і в дистанційному навчанні. В процесі такої форми навчання викладачі та студенти спілкуються опосередковано за допомогою різноманітних цифрових пристроїв для встановлення зворотного зв’язку шляхом використання різних інтернет-платформ та інструментів, які класифіковано за функціональними можливостями (платформи для організації онлайн-заняття, онлайн-класи, онлайн-форми, інструменти миттєвого зворотного зв’язку, онлайн-тести, онлайн-вікторини, інтерактивні дошки, ментальні карти, звуковий онлайн зв’язок). Розглянуті засоби допомагають викладачу організувати ефективний зворотний зв’язок зі здобувачами вищої освіти під час дистанційного навчання. Перспектива подальших дослідженнях полягає в більш детальному аналізі розглянутих засобів зворотного зв’язку в режимі дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | засоби зворотного зв’язку | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | зворотній зв'язок під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title | Використання засобів зворотного зв'язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету