Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 241-260 з 668
-
Моделі конверсії в сучасній англійській мові
(Видавничий дім "Гельветика", 2020-08-01) -
Conversion models in modern English
(De Gruyter (A), 2022-09-26) -
The Chernivtsi School for the Study of Traditional Plots and Images
(Problems of Literary Genres, 2023)The article under discussion deals with the issues of formation and development of the Chernivtsi School of studying traditional plots and images in arts (TPI). It determines the significance of TPI as a constituent of ... -
Інверсія як екпресивно-комунікативна модифікація речення у художньому англомовному тексті.
(Науковий журнал «Молодий вчений», 2020)Статтю присвячено з’ясуванню ролі інверсії як експресивно-комунікативного модифікатора речення у вираженні авторських інтенцій в художньому тексті. Порушення звичайного порядку членів речення, внаслідок якого один з ... -
Вибір синтаксичних експресивних структур як відображення мовної особистості автора.
(Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 2023)Синтаксичні засоби в експресивно-прагматичному полі сучасних американських художніх творів, будучи композиційно-синтаксичними домінантами мікротекстів, значною мірою характеризують художньо-мовленнєву своєрідність текстів: ... -
Ціннісний сегмент метакoнцепту TOURISM: паремiйний прoфiль.
(Науковий журнал Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Львівський філологічний часопис»., 2020)Наше дослідження спрямоване на аналіз паремійних одиниць метаконцепту TOURІSM у системі англійської мови. Матеріалом дослідження послугували приказки та прислів’я, отримані шляхом суціль-ної вибірки з корпусу текстів ... -
Часові маркери рекламного туристичного дискурсу.
(Острог: Вид-во НаУОА, 2020)Кожний дискурс характеризується наявністю власного «часу» та «простору». Дана стаття спрямована на розгляд часових маркерів англомовного рекламного туристичного дискурсу, які широко використовуються у дискурсі для створення ... -
Адресант у рекламному туристичному дискурсі
(Київ: Видавничий двір «Гельветика», 2020)Рекламний туристичний дискурс спрямований на використання засобів та технік адресантом для впливу підсвідомість адресата й на мотивацію потенційного клієнта до «купівлі туристичного об’єкту». Метою даного виду дискурсу є ... -
Підходи до вивчення рекламного дискурсу
(Запоріжжя : ЗНУ, 2020)У статті проаналізовано основні визначення рекламного дискурсу у лінгвістиці та його прагмалінгвістичні характеристики. Прагмалінгвістичний параметр рекламного дискурсу постає у вирізненні спідкування як діяльності з певними ... -
MODERN MUSIC PROFESSIONALLY LIMITED VOCABULARY IN THE SYSTEM OF THE ENGLISH LANGUAGE
(Видавничий дім «Гельветика», 2020)The absence of clear criteria for distinguishing between different layers of professionally limited vocabulary in the system of the language is an explanation of so many differences in the treatment of terms, professionalisms, ... -
ETHNOLINGUISTIC PECULIARITIES OF INVESTIGATING LANGUAGE UNITS: MEANS OF VERBALIZING THE CONCEPT OF “RATIONALISM”
(Видавничий дім «Гельветика», 2020)This article examines the effectiveness of describing the concept of “rationalism” in journalistic texts. Modern journalism allows changes in the collective consciousness of its readership (and its surrounding society) as ... -
Modern music professionally limited vocabulary in the system of the English language
(Видавничий дім «Гельветика», 2020)The absence of clear criteria for distinguishing between different layers of professionally limited vocabulary in the system of the language is an explanation of so many differences in the treatment of terms, professionalisms, ... -
Fostering professional competences in English: Partaking in dual degree programs
(NGO European Scientific Platform, 2023-06)The article surveys efficiency of dual degree programs that have English as one of their constituents. Modern research has proven these programs to be beneficial within such aspects as academic mobility, harmonization ... -
Teaching English in higher establishments of Romania.
(Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2020)The present article discusses the issue of teaching English in Romanian higher educational institutions and its topicality nowadays. English is conquering new and new horizons of technological and scientific development. ... -
Особливості структурування рекламних повідомлень у сучасному англомовному туристичному дискурсі.
(Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Германська філологія., 2021)Туристична галузь сьогодні виступає одним з напрямів розвитку як економіки, так і культури країни. Туризм не лише відкриває кордони, дає можливість познайомитись з культурними надбаннями народу, розширити власні «інтелектуальні ...