Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.date.accessioned2023-11-20T15:31:01Z
dc.date.available2023-11-20T15:31:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГордійчук О.Є. ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ІНКЛЮЗИВНОГО СПРЯМУВАННЯ // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2023. № 10(28) 2023. С. 126-142.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7910
dc.description.abstractВ цьому науково-практичному проєкті теоретично обґрунтовано та описано реалізацію особливостей вивчення школярами молодших класів літературної автобіографічної історії-казки про інклюзивність «Зайчик-Нестрибайчик та його смілива мама».В дослідженні проведено глибокий аналіз психолого-педагогічних джерел, теорії і практики сучасного навчання та впровадження жанру казки в освітній процес. Акцентовано увагу на принципах партнерства, принципах педагогічного виховання, детально проаналізовано види та особливості казок. Також розкрито суть таких понять: толерантність, інклюзивне середовище, казка, інклюзивна казка. З’ясовано, що виховання школярів молодших класів із використанням інклюзивної казки є дієвим засобом впливу на дитячу свідомість.В роботі висвітлено ключові моменти життєвого і творчого шляху автора та детально описано специфіку роботи над таким літературним твором, а саме: ознайомлення з книжкою та автором казки, установка на цілеспрямоване сприйняття казки, читання казки, емоційно-оціночна бесіда після прочитання казки, виокремлення основних героїв твору та характеристика їхніх вчинків, бесіда за змістом прочитаного, складання учнями власного завершення казки, складання власної інклюзивної казки. Акцентовано увагу на поетапній методиці роботи над літературною автобіографічною історією-казкою про інклюзивність «Зайчик-Нестрибайчик та його смілива мама». Практична цінність роботи полягає в тому, що вона може бути ефективно використана вчителями, викладачами та студентами у практичнійдіяльності для підвищення ефективності навчання та виховання підростаючого покоління. Окреслено перспективу подальшого дослідження, яке має полягати в пошуку творів інклюзивного спрямування та розробці методики роботи над ними в практиці освітньої діяльності з дітьми молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectказкаuk_UA
dc.subjectінклюзивністьuk_UA
dc.subjectшколярі молодших класівuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ІНКЛЮЗИВНОГО СПРЯМУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeEDUCATION OF TOLERANCE OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS BY STUDYING LITERARY WORKS OF INCLUSIVE DIRECTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу