Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorСавчук, Ольга
dc.date.accessioned2023-11-21T08:50:07Z
dc.date.available2023-11-21T08:50:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГордійчук О., Савчук О. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА // Волинська весна: перші паростки науки: збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції (22 березня 2023 року КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчука, І. Ковальчук. Луцьк: ПП Мажула Ю. М., 2023. С.133-136.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7947
dc.description.abstractАктуальність публікації зумовлена стрімким зростанням залученості «всіх і кожного» в освітній сфері. Практика діяльності інклюзивних класів окреслює нові орієнтири – організацію продуктивної взаємодії між усіма учнями.Важливим чинником для реалізації інклюзивного навчання є формування здорових відносин серед усіх учасників освітнього процесу. З метою створення безпечного середовища в класі, вагомого значення набуває оптимальна організація продуктивної взаємодії у мікросоціумі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвзаємністьuk_UA
dc.subjectдіяuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ЯК ПСИХОЛОГОПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу