Показати скорочений опис матеріалу
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ЯК ПСИХОЛОГОПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Савчук, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T08:50:07Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T08:50:07Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук О., Савчук О. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА // Волинська весна: перші паростки науки: збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції (22 березня 2023 року КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчука, І. Ковальчук. Луцьк: ПП Мажула Ю. М., 2023. С.133-136. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7947 | |
dc.description.abstract | Актуальність публікації зумовлена стрімким зростанням залученості «всіх і кожного» в освітній сфері. Практика діяльності інклюзивних класів окреслює нові орієнтири – організацію продуктивної взаємодії між усіма учнями.Важливим чинником для реалізації інклюзивного навчання є формування здорових відносин серед усіх учасників освітнього процесу. З метою створення безпечного середовища в класі, вагомого значення набуває оптимальна організація продуктивної взаємодії у мікросоціумі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | взаємність | uk_UA |
dc.subject | дія | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ЯК ПСИХОЛОГОПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету