Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.contributor.authorЖар, Марина
dc.date.accessioned2023-11-22T16:21:14Z
dc.date.available2023-11-22T16:21:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЖар Марина, Мафтин Лариса. Прояви гіперактивної поведінки учнів молодшого шкільного віку. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальнї роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. – С.79-80.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8033
dc.description.abstractГіперактивність вважається однією із найбільш поширених форм відхиленої поведінки серед учнів молодшого шкільного віку. Виникає потреба вибору стратегії й тактики конструктивної взаємодії з такими учнями, правильних підходів до їх навчання. Здійснено аналіз феномену гіперактивної поведінки, її причин та проявів у молодших школярів; висвітлено основні напрямки діагностики гіперактивності; розкрито питання корекції труднощів у навчанні гіперактивних учнів у початковій школі, обгрунтовно особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectфеномен гіперактивної поведінкиuk_UA
dc.subjectтруднощі в навчанніuk_UA
dc.subjectпрояви гіперактивностіuk_UA
dc.titleПрояви гіперактивної поведінки учнів молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу