Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.contributor.authorПетрушко, Сніжана
dc.date.accessioned2023-11-22T16:29:47Z
dc.date.available2023-11-22T16:29:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПетрушко Сніжана, Мафтин Лариса. Форми агресивної поведінки молодших школярів. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. – С.193-194.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8036
dc.description.abstractАгресивна поведінка молодших школярів має свою динаміку, активізується у вікові кризові періоди та на стадіях емоційної нестабільності. Психологи виокремлюють дві основні форми прояву агресії: інструментальна (недеструктивна) – носить позитивну спрямованість, скерована на досягнення мети конструктивними засобами; деструктивна (шкідлива) – носить негативну спрямованість – заподіяння шкоди, отримання емоційного задоволення від кривди іншого.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectфеномен агресивностіuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectагресивної поведінки молодшого школяраuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleФорми агресивної поведінки молодших школярів.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу