Show simple item record

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.contributor.authorЧабанюк, Богдана
dc.date.accessioned2023-11-22T16:36:00Z
dc.date.available2023-11-22T16:36:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЧабанюк Богдана, Мафтин Лариса. Вплив фольклору на емоційний інтелект молодшого школяра. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. – С.263-264.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8038
dc.description.abstractЗасоби фольклору допомагають учителю навчити молодших школярів розпізнавати різні емоції та називати їх (радість, гнів, сум, тривога й ін.); знати способи вираження емоцій (вербальні й невербальні); розуміти причини виникнення тих чи інших емоцій; уміти керувати своїми емоціями; враховувати емоції інших у процесі комунікації, ефективно взаємодіяти з іншими людьми.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectукраїнський фольклорuk_UA
dc.titleВплив фольклору на емоційний інтелект молодшого школяра.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record