dc.contributor.author | Філіпчук / Filipchuk, Наталія / Natalia | |
dc.contributor.author | Liubov, Vodianka | |
dc.date.accessioned | 2023-11-25T10:36:55Z | |
dc.date.available | 2023-11-25T10:36:55Z | |
dc.date.issued | 2023-11 | |
dc.identifier.citation | Філіпчук Н., Водянка Л., Табак О. Значення м’якої сили та репутації країни у міжнародній торгівлі й успішності брендів. Ефективна економіка. № 11. 2023 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-2105 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8187 | |
dc.description.abstract | Центральна категорія цієї статті – поняття м’якої сили та її
безпосередній чи опосередкований вплив на міжнародну діяльність країни,
зокрема на її бізнесові відносини. У сучасному глобалізованому світі все більше
значення мають непомітні, непримусові засоби впливу, які все ж допомагають
досягати своїх цілей. Це можуть використовувати, як уряди для відстоювання
своїх інтересів чи просування певної ідеології, так і політичні партії для
лобіювання вигідних для них рішень. В даній праці значна увага буде приділена
саме питанню комерційної діяльності. Як саме з точки зору приватного
бізнесу, галузей чи корпорацій м’яка сила може бути корисною - це питання
дискусійне і в багатьох випадках на нього неможливо дати однозначної
відповіді. Адже на кінцевий результат у бізнесі впливають багато
різноманітних факторів, і дуже часто вплив певного з них не вдасться
напряму віднести чи ідентифікувати з прибутками чи збитками відповідного
проєкту. Втім, це не означає, що від м’якої сили потрібно відмовитись чи
використовувати її більш обмежено. Як і будь-який інший засіб, вона має свої
переваги й недоліки, а також сферу, інтенсивність та обсяги застосування. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | м’яка сила | uk_UA |
dc.subject | міжнародна діяльність | uk_UA |
dc.subject | бренди | uk_UA |
dc.subject | результативність | uk_UA |
dc.title | Значення м’якої сили та репутації країни у міжнародній торгівлі й успішності брендів | uk_UA |
dc.title.alternative | THE IMPORTANCE OF A COUNTRY'S SOFT POWER AND REPUTATION FOR INTERNATIONAL TRADE AND THE SUCCESS OF COMPANIES' BRANDS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |