Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФіліпчук / Filipchuk, Наталія / Natalia
dc.contributor.authorLiubov, Vodianka
dc.date.accessioned2023-11-25T10:36:55Z
dc.date.available2023-11-25T10:36:55Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.citationФіліпчук Н., Водянка Л., Табак О. Значення м’якої сили та репутації країни у міжнародній торгівлі й успішності брендів. Ефективна економіка. № 11. 2023uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8187
dc.description.abstractЦентральна категорія цієї статті – поняття м’якої сили та її безпосередній чи опосередкований вплив на міжнародну діяльність країни, зокрема на її бізнесові відносини. У сучасному глобалізованому світі все більше значення мають непомітні, непримусові засоби впливу, які все ж допомагають досягати своїх цілей. Це можуть використовувати, як уряди для відстоювання своїх інтересів чи просування певної ідеології, так і політичні партії для лобіювання вигідних для них рішень. В даній праці значна увага буде приділена саме питанню комерційної діяльності. Як саме з точки зору приватного бізнесу, галузей чи корпорацій м’яка сила може бути корисною - це питання дискусійне і в багатьох випадках на нього неможливо дати однозначної відповіді. Адже на кінцевий результат у бізнесі впливають багато різноманітних факторів, і дуже часто вплив певного з них не вдасться напряму віднести чи ідентифікувати з прибутками чи збитками відповідного проєкту. Втім, це не означає, що від м’якої сили потрібно відмовитись чи використовувати її більш обмежено. Як і будь-який інший засіб, вона має свої переваги й недоліки, а також сферу, інтенсивність та обсяги застосування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectм’яка силаuk_UA
dc.subjectміжнародна діяльністьuk_UA
dc.subjectбрендиuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.titleЗначення м’якої сили та репутації країни у міжнародній торгівлі й успішності брендівuk_UA
dc.title.alternativeTHE IMPORTANCE OF A COUNTRY'S SOFT POWER AND REPUTATION FOR INTERNATIONAL TRADE AND THE SUCCESS OF COMPANIES' BRANDSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу