Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 81-100 з 372
-
Геометричні методи розв’язування алгебраїчних задач
(Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 2023) -
Iнтегровані уроки в закладах загальної середньої освіти
(Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 2023) -
Факультет математики та інформатики: історія та сьогодення
(Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 2023) -
Формування національної свідомості та патріотизму на уроках математики
(Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 2023) -
Нестандартні задачі тригонометрії на факультативних заняттях з математики у ЗЗСО
(ФОП Шпак В.Б., 2023-11-21) -
Активiзацiя пiзнавальної дiяльностi учнiв при вивченнi математики за допомогою мобiльних додаткiв
(2023)Матерiали мiжнародної наукової конференцiї, присвяченої 55-рiччю факультету математики та iнформатики, 28–30 вересня 2023 р. -
Візуалізація на уроках математики за допомогою можливостей SWAY
(2023)Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Математичний факультет. -
Використання інтерактивної дошки Twiddla при дистанційному вивченні геометрії
(2023)Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Математичний факультет. -
Створення інтерактивних вправ та матеріалів для друку з алгебри за допомогою онлайн-сервісу Wordwall
(2023)Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Математичний факультет. -
EVOLUTIONARY PSEUDODIFFERENTIAL EQUATIONS WITH SMOOTH SYMBOLS IN S-TYPE SPACES
(2023-11)We study an evolutionary equation with an operator (i∂/∂x), where φ is a smooth function satisfying certain conditions. As special cases of this equation, we get a partial differential equation of parabolic type with ... -
ВЛАСТИВОСТI ПЕРЕТВОРЕННЯ АБЕЛЯ–ПУАССОНАФОРМАЛЬНИХ РЯДIВ ЕРМIТА
(Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, 2023) -
ГЕОМЕТРІЯ БІЛЬЯРДУ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ЗЗСО
(ФОП Яроченко Я.В., 2023-03-31) -
Елементи оригаметрії на факультативних заняттях з математики у ЗЗСО
(Чнрнівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2023-09-28) -
МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ МЕТОДОМ ГІБРИДНОГО ІНТЕГРАЛЬНОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ТИПУ ЕЙЛЕРА-ФУР’Є-ЕЙЛЕРА НА СЕГМЕНТІ
(Прикладні питання математичного моделювання, 2022)На сучасному етапі науково-технічного прогресу, особливо у зв'язку з широким використанням композит-них матеріалів, існує нагальна потреба у вивченні фізико-технічних характеристик таких матеріалів, що знаходяться в різних ... -
Основні акценти викладання математики та інформатики в 5-9 класах Нової української школи.
(Чернiвецький нац. ун-т, 2023)У дослідженні нами означено три основні акценти важливі для викладання математики та інформатики в 5-9 класах Нової української школи, а саме: формування в учнів позитивного ставлення до математики та інформатики, формування ... -
Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища
(Матеріали VІІ Усеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (30 травня 2023 року, м. Суми), 2023)Автор піднімає питання щодо створення безпечного цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на двох основних факторах, що впливають на цифрову безпеку учнів – технологічному та людському. ... -
Перспективні напрями дослідження проблеми алгоритмічного мислення
(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2023)Розгляд алгоритмічного мислення як наукової проблеми аргументований нами як недолік наукової теорії, що зумовлений нестачей або відсутністю цілеспрямованих наукових досліджень з визначеної проблематики, який загрожує ... -
Реформа «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти: основні ризики та виклики для вчителів
(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022)У статті з’ясовано, що «ризик» це потенційно можлива обставина відхилення від очікуваних результатів, що може мати як позитивні, так і негативні наслідки, а «виклик» – зовнішньо зумовлена обставина необхідності виконання ...