Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПопов, Олександр
dc.date.accessioned2023-11-29T19:24:09Z
dc.date.available2023-11-29T19:24:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citation1. Попов О. Соціальна реклама як інструмент сучасної соціальної роботи / О. Попов // Розвиток та становлення особистості в умовах трансформаційних процесів: зб. наук. праць за матер. міжрегіон. науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (Київ-Хмельницький-Полтава-Чернівці, 16 березня 2023 року) / за ред. Л. О. Данильчук. – Хмельницький, 2023. – С. 85-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8369
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу можливостей використання соціальної реклами в якості інструменту сучасної соціальної роботи. Визначено сутність поняття "соціальна реклама",проаналізовано її тематику, виокремлено тенденції, які спостерігаються у соціальній рекламній діяльності після початку російської широкомасштабної збройної агресії 24 лютого 2022 р. Виокремлено цілі соціальної реклами у системі соціальної роботи, запроповано засоби, які можуть використовуватися у соціальних рекламно-інформаційних кампаніях в межах соціальної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.titleСоціальна реклама як інструмент сучасної соціальної роботиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу