Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorковальчук, Інна Владиславівна
dc.contributor.authorковальчук, Інна Владиславівна
dc.contributor.authorКройтор, Ольга
dc.contributor.authorГуцуляк, Наталія
dc.date.accessioned2023-12-01T16:44:40Z
dc.date.available2023-12-01T16:44:40Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8414
dc.description.abstractЖурнал «Перспективи та інновації науки»(Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)No 14(32) 2023 202УДК 53:378.141.091.33-027.22https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-14(32)-202-214 Ковальчук Інна Владиславівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра педагогіки та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського, 2, м. Чернівці, 58012, https://orcid.org/0000-0002-8040-7235 Кройтор Ольга Петрівнакандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри професійної та технологічної освіти і загальної фізики, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра професійної та технологічної освіти і загальної фізики, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського, 2, м. Чернівці, 58012, https://orcid.org/0000-0003-4541-3805Гуцуляк Наталія Михайлівна кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра професійної та технологічної освіти і загальної фізики, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського, 2, м. Чернівці, 58012, https://orcid.org/0000-0002-7990-5130 ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТАнотація. У статті розкрито актуальність використання інтерактивних методів навчання під час проведення лабораторних робіт з навчальних курсів «Матеріалознавство», «Матеріалознавство та матеріали в машинобудуванні». Підкреслено зв'язок курсів з іншими навчальними курсами в ЗВО. Особлива увага звертається на те, що на лабораторних заняттях уточнюються та систематизуються знання студентів, які здобуті на лекціях, та в процесі самостійної роботи. Підкреслено, що під час занять здобувачі освіти опановують структуру окремої техніки, вправляються в аналізі та узагальненні, навчаються приймати складні рішення в умовах професійної діяльності. Акцент зроблено на особливостях практикування в процесі виконання лабораторних різних видів роботи з учнями: фронтальної циклічної та індивідуальної. Розкрито особливості кожного структурного елемента лабораторних робіт: самостійної роботи з підготовки до лабораторної роботи; проведення лабораторної роботи; опрацювання отриманих результатів й оформлення звіту; захист і здача звіту. Наведено суть традиційнх методів, які використовують на. кожному етапі.Зокрема, цебесіда,пояснення,роботаз Журнал «Перспективи та інновації науки»(Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)No 14(32) 2023 203інструктивноюкартою,розповідь,інструктажщододотриманняправилтехнікибезпеки,читаннятаобговореннязмістулабораторного,аналізключовихположеньлабораторного,інструктаж,теоретичневивченнявластивостейматеріалів.Описаніметоди,яківикористовуютьпідчаспроведеннялабораторнихробіт:дослід,відеометод,прибиранняробочогомісця.Устаттіпідкреслено, що традиційні методи не завжди задовольняють вимоги якісного викладання тому зростає увага до інтерактивних методів. У статті роз’яснена суть таких інтерактивних методів як «Дуель»,«Експертнаоцінка»,«Ротація»,«Мікрофон»,«Бінго».Наведеноперевагицихметодів.ВосновнійчастиніактуальнимиєузагальненнярезультатівопитуваннястудентівЧернівецькогонаціональногоуніверситетущодопріоритетівсередінтерактивнихметодівнавчання.Зазначеніметодиможнарозставитиутакомупорядкупріоритетностівиборустудентів:«Мікрофон»,,«Експертнаоцінка»,«Дуель»,«Мозковийштурм»,«Шістьчому?», «Exit slips».Проведення лабораторних робіт з використанням інтерактивних методів за результатами спостереження за роботою студентів, що проводилося за такими критеріями: активність, залучення до роботи, креативність, переконує що зазначені методи забезпечують вищий результат (на 18%) ніж використання на лабораторних роботах традиційних методів.uk_UA
dc.subjectКлючові слова: люди похилого віку, соціальний супровід, принципи, методи, критерії, показники, умови війни.uk_UA
dc.subjectКлючові слова:лабораторні роботи, матеріалознавство, форми і методи навчання, заклади вищої освіти.uk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання під час проведення лабораторних робіт Пuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу