Конкурентні переваги підприємства та обґрунтування стратегії їх забезпечення.
Abstract
У статті розглянуто сучасні концепції конкурентних переваг підприємства
та важливості обґрунтування стратегії для їх забезпечення. Визначено, що
динамічні зміни у бізнес-середовищі та постійне зростання ринкової конкуренції
вимагають від підприємств активного підходу щодо визначення та реалізації своїх
конкурентних переваг. Досліджено поняття конкурентних переваг та його
функціональні складові, котрі впливають на діяльність суб’єктів господарювання, а
також проаналізовано сутність даної дефініції та її значення для забезпечення
ефективної діяльності підприємства. Доведено, що конкурентні переваги
включають в себе різноманітні фактори, такі як унікальність продукту, низькі
витрати, доступ до ринків тощо. Розглянуто процес вибору і розробки стратегії
підприємства, що включає в себе аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища,
визначення місця підприємства на ринку, а також визначення його основних
конкурентних переваг.