Показати скорочений опис матеріалу
ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ У НЕМОВНОМУ ВНЗ
dc.contributor.author | Тулюлюк, Катерина | |
dc.contributor.author | Камінська, Олена Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T18:28:03Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T18:28:03Z | |
dc.date.issued | 2023-04 | |
dc.identifier.citation | Успіх у вивченні іноземної мови визначається багатьма факторами: високою мотивацією студентів щодо освоєння іноземної мови; з урахуванням індивідуальних психологічних характеристик реципієнта; висока оцінка навколишніх (викладачів та товаришів) досягнень у вивчені іноземної мови, що сприяє самоствердженню особистості студента; організація діяльності в класі іноземної мов через систему взаємодії колективу, підтримка розумових, емоційних та інших процесів; сприятливі довірливі відносини у спілкуванні; взаємна віра вчителя та студентів у досягненні успіху, а також позитивний психологічний клімат на заняттях іноземної мов. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2710–3056 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8557 | |
dc.description | У роботі розглядається проблема психологічних та мовних бар’єрів при вивченні іноземної мова. Автори дослідили фактори, що впливають на появу психологічних бар'єрів, наведено класифікацію основних груп, проаналізовані стратегії подолання мовних бар'єрів, комунікативних конфузів та страху перед іноземною мовою. Визначено, що успішність навчальної діяльності студентів з оволодіння іноземною мовою суттєво залежить від обраної стратегії подолання психологічних бар'єрів | uk_UA |
dc.description.abstract | Механізмами психологічних бар'єрів є: мобілізація внутрішніх ресурсів (особистісного сенсу, цінностей, професійної позиції, самоактуалізації, інтересів, прагнень, потреб, мотивів та ін.), що викликає відхилення нормативної навчальної діяльності та стимулює перебудову психологічної структури особистості; відновлення порушеної рівноваги та набуття психологічної стійкості [2]. Варто зазначити, що успішність навчальної діяльності студентів з оволодіння іноземною мовою суттєво залежить від обраної стратегії подолання психологічних бар'єрів. Можна виділити дві принципово різні стратегії подолання: конструктивна та деструктивна. Деструктивна стратегія виявляється у психологічному захисті студентів, у відмові від продуктивного вирішення критичних ситуацій, зняття емоційної напруги та психологічних перешкод між особистісною комунікацією. Цей вид стратегії подолання забезпечує зниження емоційної напруги, тривоги та психологічного дискомфорту студентів за рахунок спотвореної оцінки об'єктивної реальності та суб'єктивного стану на занятті з іноземної мови. Конструктивна стратегія полягає у перетворенні, яке здійснюється при виборі стратегії самоактуалізації, де сaмоактулізація розглядається як процес переживання та відновлення порушень ціннісно-мисленневої та мотиваційної сфер особистості, що сприяє оптимальному подолання психологічних бар'єрів та забезпечує психологічну стійкість навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | факультет історії, політології та міжнародних відносин кафедра сучасних іноземних мов та перекладу | uk_UA |
dc.publisher | INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL «GRAIL OF SCIENCE | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 26; | |
dc.subject | психологічні бар'єри, мовний бар'єр, мотивація, стратегія, комунікативний підхід. | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ У НЕМОВНОМУ ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові працї співробітників факультету