Show simple item record

dc.contributor.authorЯчнюк, Максим
dc.contributor.authorБражанюк, Андрій
dc.contributor.authorВерцімага, Андрій
dc.contributor.authorЧорненький, Андрій
dc.date.accessioned2023-12-05T11:53:36Z
dc.date.available2023-12-05T11:53:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯчнюк МЮ, Бражанюк АО, Верцімага АВ, Чорненький АІ. Всебічний та гармонійний розвиток особистості студента – основний принцип навчання. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2023 Березень 28; 39: 89-92uk_UA
dc.identifier.issn2078–3396
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8581
dc.description.abstractВ програмі економічних реформ системи освіти (2014 р.) була визначена головна проблема освіти сучасності: невідповідність якості освіти сучасним вимогам. Останнім часом вирішення цієї проблеми було ключовим завданням у діяльності освітян. По-перше, значно актуалізувалася соціальна потреба у зміні освітньої парадигми на гуманізуючу, що заперечує маніпулювання людиною і передбачає реалізацію принципово іншого підходу до неї, як до мети і центру виховних зусиль, що пропагує ідеї та орієнтири, які пройняті повагою до особистості кожного студента та турботою про його розвиток. По-друге, на сучасному етапі розвитку українського суспільства найбільш актуальними є проблеми напруженої соціально-демографічної ситуації, незадовільного стану здоров’я населення та очікуваної тривалості життя людей, прогресування хронічних неінфекційних захворювань та відсутності тра-дицій здорового способу життя.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуuk_UA
dc.subjectрозвиток, навчання, студентиuk_UA
dc.titleВСЕБІЧНИЙ ТА ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА – ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record