dc.contributor.author | Ячнюк, Максим | |
dc.contributor.author | Бражанюк, Андрій | |
dc.contributor.author | Верцімага, Андрій | |
dc.contributor.author | Чорненький, Андрій | |
dc.date.accessioned | 2023-12-05T11:53:36Z | |
dc.date.available | 2023-12-05T11:53:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ячнюк МЮ, Бражанюк АО, Верцімага АВ, Чорненький АІ. Всебічний та гармонійний розвиток особистості студента – основний принцип навчання. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2023 Березень 28; 39: 89-92 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2078–3396 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8581 | |
dc.description.abstract | В програмі економічних реформ системи освіти (2014 р.) була визначена головна проблема освіти сучасності: невідповідність якості освіти сучасним вимогам. Останнім часом вирішення цієї проблеми було ключовим завданням у діяльності освітян. По-перше, значно актуалізувалася соціальна потреба у зміні освітньої парадигми на гуманізуючу, що заперечує маніпулювання людиною і передбачає реалізацію принципово іншого підходу до неї, як до мети і центру виховних зусиль, що пропагує ідеї та орієнтири, які пройняті повагою до особистості кожного студента та турботою про його розвиток. По-друге, на сучасному етапі розвитку українського суспільства найбільш актуальними є проблеми напруженої соціально-демографічної ситуації, незадовільного стану здоров’я населення та очікуваної тривалості життя людей, прогресування хронічних неінфекційних захворювань та відсутності тра-дицій здорового способу життя. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Прикарпатського університету | uk_UA |
dc.subject | розвиток, навчання, студенти | uk_UA |
dc.title | ВСЕБІЧНИЙ ТА ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА – ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |