ВСЕБІЧНИЙ ТА ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА – ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП НАВЧАННЯ
Переглянути
Дата
2023Автор
Ячнюк, Максим
Бражанюк, Андрій
Верцімага, Андрій
Чорненький, Андрій
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
В програмі економічних реформ системи освіти (2014 р.) була визначена головна проблема освіти сучасності: невідповідність якості освіти сучасним вимогам. Останнім часом вирішення цієї проблеми було ключовим завданням у діяльності освітян. По-перше, значно актуалізувалася соціальна потреба у зміні освітньої парадигми на гуманізуючу, що заперечує маніпулювання людиною і передбачає реалізацію принципово іншого підходу до неї, як до мети і центру виховних зусиль, що пропагує ідеї та орієнтири, які пройняті повагою до особистості кожного студента та турботою про його розвиток. По-друге, на сучасному етапі розвитку українського суспільства найбільш актуальними є проблеми напруженої соціально-демографічної ситуації, незадовільного стану здоров’я населення та очікуваної тривалості життя людей, прогресування хронічних неінфекційних захворювань та відсутності тра-дицій здорового способу життя.