Показати скорочений опис матеріалу
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З БІОЛОГІЇ
dc.contributor.author | Решетюк, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-10T13:18:39Z | |
dc.date.available | 2023-12-10T13:18:39Z | |
dc.date.issued | 2023-05-19 | |
dc.identifier.citation | Решетюк О.В. Методичні основи організації навчально-дослідницької діяльності школярів загальноосвітніх навчальних закладів з біології. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог нової української школи : V міжнар. Наук.-практ.конф. (18-19 травня 2023 р., м.Тернопіль). 2023. С. 71–74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8675 | |
dc.description.abstract | Одне з надважливих завдань сучасної школи – пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань. Тому, сучасний вчитель біології повинен вміти використовувати такі педагогічні технології, які не просто поповнюють знання й уміння з навчального предмета, а й розвивають у школярів пізнавальну активність, самостійність та уміння творчо виконувати завдання. Важливий спосіб організації діяльності учнів в загальноосвітній школі є їх залучення до навчально-дослідницької роботи. Ефективність залучення учнів до дослідницької діяльності залежить від оптимального використання різних форм, методів та прийомів дослідницького навчання. Результативність досліджень і набуття учнями навичок дослідницької діяльності багато в чому залежить від умінь організації даного процесу вчителем. Завдання вчителя – створити такі педагогічні умови, які б сприяли поступовому розвитку в учнів самостійності й системності мислення, знань правил проведення досліджень, творчого підходу до справи в залежності від віку, сформованості психічних процесів і рівня набутих знань.Правильно організований процес навчально-дослідницької діяльності школярів сприяє досягненню мети і завдань роботи, формуванню у школярів життєвих та соціальних компетентностей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | методика, науково-дослідницька діяльність школярів, організація позакласної роботи з Біології | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З БІОЛОГІЇ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників інституту