Краєзнавчий аспект у навчальній і науково-дослідній роботі в закладах освіти в умовах воєнного стану
Abstract
У сучасних умовах зростає роль краєзнавства в освітньомупроцесі.Історичне краєзнавство передбачає внесення цікавого матеріалу до вивчення курсу історії у закладах освіти. Це здійснюється шляхом використання різноманітних форм роботи.Найпопулярнішою серед них є екскурсія.Поглибленню краєзнавчих знань сприяє виконання письмових робіт:рефератів ,літописів історичних об’єктів,науково-дослідних робіт.Отримання теоретичних знань і набуття практичних навиків одночасно відбувається нафакультативних заняттях, у гуртковій роботі. Результативність дослідницько-пошукової роботи учнів тісно пов’язана з тим, наскільки сам педагог уміє її здійснювати та занурюється в цей процес. Уся система краєзнавчої роботи в закладі освіти дає можливість зібрати значний масив матеріалу для створення на його основі власного краєзнавчого музею, який є центром навчальної, науково-дослідної і виховної роботи. Активна участь школярів у краєзнавчій роботі дає можливість поглибити власні знання, сприяє громадянському та духовному розвитку, формуванню інтелектуального потенціалу України, вихованню справжнього патріота та захисника своєї рідної землі, що дуже важливо в умовах воєнного часу.