dc.contributor.author | Токарь, Наталія | |
dc.contributor.author | Прокоп, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T13:13:16Z | |
dc.date.available | 2023-12-12T13:13:16Z | |
dc.date.issued | 2023-04-14 | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7929-08-5 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8726 | |
dc.description.abstract | В статті визначено особливості організації освітнього процесу на уроках математики для дітей з особливими освітніми потребами, виокремлено та проаналізовано основні причини, що спричиняють труднощі у засвоєнні математичного змісту даною категорією дітей. | uk_UA |
dc.publisher | Вид- во Хортицької національної академії | uk_UA |
dc.subject | освітній процес, початковий курс математики, учні початкових класів, дитина з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Організація освітнього процесу на уроках математики в початковій школі з учнями з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |