Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТокарь, Наталія
dc.contributor.authorПрокоп, Інна
dc.date.accessioned2023-12-12T13:13:16Z
dc.date.available2023-12-12T13:13:16Z
dc.date.issued2023-04-14
dc.identifier.isbn978-617-7929-08-5
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8726
dc.description.abstractВ статті визначено особливості організації освітнього процесу на уроках математики для дітей з особливими освітніми потребами, виокремлено та проаналізовано основні причини, що спричиняють труднощі у засвоєнні математичного змісту даною категорією дітей.uk_UA
dc.publisherВид- во Хортицької національної академіїuk_UA
dc.subjectосвітній процес, початковий курс математики, учні початкових класів, дитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleОрганізація освітнього процесу на уроках математики в початковій школі з учнями з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу