Показати скорочений опис матеріалу
ПЕРЕДУМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ
dc.contributor.author | Byrka, Marian | |
dc.contributor.author | Скрипська, Ганна | |
dc.contributor.author | Качуровська, Любов | |
dc.date.accessioned | 2023-12-29T12:09:04Z | |
dc.date.available | 2023-12-29T12:09:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бирка М., Скрипська Г., Качуровська Л. Передумови ефективного впровадження формувального оцінювання у базовій середній освіті. Нова українська школа: від теорії до практики: збірник статей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Чернівці, 26 жовт. 2023 р.). С. 66-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8787 | |
dc.description.abstract | В дослідженні визначено, що формувальне оцінювання виступає як інноваційна форма взаємодії вчителя та учня/учениці у базовій середній освіті, яка дає змогу не тільки відстежувати його/її рівень навчальних досягнень, а й забезпечити індивідуальну освітню траєкторію кожного учня/учениці, що вибудовується на засадах активної участі в навчанні і свідомого розуміння власних прогалин у навчанні. Констатовано, що формувальне оцінювання для вчителя надає численні переваги, найважливішими з яких є: можливість вчасно виявити та відреагувати на проблеми в навчанні, виключити негативні аспекти оцінювання, а також забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу для кожного учня/учениці. Для учня/учениці такі переваги охоплюють можливості вчитися на власних помилках, визначити, чого не знає, і не вміє; сформувати розуміння що є важливим, а що другорядним, що таке успіх тощо. Детерміновано, що ефективне впровадження формувального оцінювання у базовій середній освіті передбачає дотримання вчителем низки принципів та потребує підбору відповідного педагогічного інструментарію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІППОЧО | uk_UA |
dc.subject | оцінювання, формувальне оцінювання, формувальна оцінка, принципи формувального оцінювання, педагогічний інструментарій | uk_UA |
dc.title | ПЕРЕДУМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету