ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Переглянути
Дата
2023-12-28Автор
Гомонюк, Олена
Перепелюк, Інна
Гурська, Анастасія
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
В статті розкрито особливості розвитку інклюзивної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За результатами аналізу наукових джерел інклюзивну культуру майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти потрактовано як інтегративну якість особистості, що проявляється в толерантному ставленні до вихованців і передбачає визнання цінності відмінностей усіх дітей, враховуючи потреби кожного з них, та стимулює усіх учасників освітнього процесу до співпраці і взаємодопомоги.
Закцентовано, що випускники закладів дошкільної освіти мають бути готовими до створення освітнього середовища, що визнає інтелектуальний досвід та психологічні особливості кожного вихованця, вимагає забезпечення фізичного доступу, можливостей для оптимального навчання та соціального досвіду, а також створення сприятливого клімату та підкреслено важливість інклюзивної освіти як шляху до скорочення соціальної ізоляції дітей з особливими потребами.
Визначено компоненти інклюзивної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: мотиваційно-потребнісний, ціннісно-смисловий та поведінково-вольовий.