Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДеревянчук, О.В.
dc.date.accessioned2024-01-22T13:57:22Z
dc.date.available2024-01-22T13:57:22Z
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationДеревянчук О.В. Розробка концептуальної моделі за допомогою діаграм мови UML для створення STEM-проєктів у майбутній професійній діяльності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (3 листопада 2023 р.) / Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Глухів, 2023. С. 51-53. ISBN 978-966-376-122-0. http://tpgnpu.ho.ua/images/kafedra_SG/2023-2024/seminar%203-11-2023/zbirnik_tez_2023_1.pdfuk_UA
dc.identifier.issn978-966-376-122-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8891
dc.description.abstractСучасний освітній процес у закладах вищої освіти передбачає реалізацію різноманітних STEM-проєктів. Вони поєднують природничі науки, технології, інженерію та математику. У навчальному процесі STEM-проєкти використовують для вирішення практичних завдань. Особливістю STEM проектів є технічна спрямованість. Тому доцільно реалізовувати STEM-проєкти для узагальнення та поглиблення знань студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.uk_UA
dc.publisherПідготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (3 листопада 2023 р.) / Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Глухівuk_UA
dc.titleРозробка концептуальної моделі за допомогою діаграм мови UML для створення STEM-проєктів у майбутній професійній діяльності студентів інженерно-педагогічних спеціальностейuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу