Show simple item record

dc.contributor.authorКолісник, Степанія Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-10T23:20:29Z
dc.date.available2024-02-10T23:20:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9017
dc.description.abstractОсновною метою сучасної концепції Нової української школи є створення умов для всебічного розвитку учня, його самореалізації та творчого вираження, а також формування свідомої особистості, яка здатна до нового способу мислення та має високий рівень культури життєвого самовизначення. Сучасний учень повинен розуміти себе як індивіда та гідного члена суспільства, здатного незалежно ставити цілі, знаходити оптимальні шляхи їх досягнення, брати на себе відповідальність за власні дії і мати вміння оцінювати їх ефективність та результативність. У роботі визначено особливості формування та становлення самооцінки як центрального новоутворення яке має велике значення у процесі формування особистості молодшого школяра. Самооцінка виступає важливим компонентом у розвитку самосвідомості, що охоплює розуміння себе, власних здібностей (фізичних та розумових), вчинків та ставлення до інших людей і до себе. Охарактеризовано особливості навчальної успішності в умовах НУШ. Розглянуто психологічні особливості ролі самооцінки в навчальній успішності молодших школярів в умовах Нової української школи. Проведений системний аналіз науково-методичних праць (Г. Костюк, Н. Атаманчук, Л. Терещенко) свідчить, що самооцінка учнів початкової школи складається в основному під впливом навчання, зокрема позитивних або негативних оцінок вчителя. Сучасні дослідники вбачають взаємозв'язок між самооцінкою та рівнем сформованості навчальної діяльності. The main goal of the modern concept of the New Ukrainian School is to create conditions for the comprehensive development of the student, his/her self realization and creative expression, as well as the formation of a conscious personality that is capable of a new way of thinking and has a high level of culture of life self-determination. A modern student must understand himself/herself as an individual and a worthy member of society, capable of independently setting goals, finding optimal ways to achieve them, taking responsibility for his/her actions, and having the ability to evaluate and self-evaluate himself/herself. The work defines the peculiarities of the formation and development of self-esteem as a central neoplasm that is of great importance in the process of forming the personality of a junior high school student. Self-esteem is an important component in the development of self-awareness, which includes understanding oneself, one's abilities (physical and mental), actions, and attitudes towards other people and oneself. The peculiarities of academic performance in the conditions of the NUS are characterized. The psychological features of the role of self-esteem in the academic performance of junior high school students in the conditions of the New Ukrainian School are considered. The conducted systematic analysis of scientific and methodological works (G. Kostyuk, N. Atamanchuk, L. Tereshchenko) shows that the self-esteem of junior high school students is formed mainly under the influence of learning, in particular positive or negative teacher’s marks. Modern researchers see a relationship between self-esteem and level of formation of learning activities.uk_UA
dc.titleСамооцінка молодших школярів в умовах Нової української школиuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record