Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСолован, Лілія Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-10T23:34:05Z
dc.date.available2024-02-10T23:34:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9021
dc.description.abstractПрофесійне самовизначення є провідним етапом у житті кожної особистості, оскільки воно не лише спрямовує людину на обраний кар’єрний шлях, але й впливає на її особистісний ріст та психологічне благополуччя. Врахування специфіки етапів, функцій, структурних компонентів професійного самовизначення допомагає особистості зробити обґрунтований професійний вибір, досягти гармонії між особистим й професійним розвитком. У кваліфікаційній роботі проаналізовано підходи вчених до розуміння поняття «самовизначення», охарактеризовано функції і структуру професійного самовизначення, зосереджено увагу на соціально психологічних чинниках та проблемах професійного самовизначення старшокласників. Проведене емпіричне дослідження спрямоване на виявлення особливостей прояву когнітивного, емоційно-ціннісного, орієнтовно поведінкового компонентів професійного самовизначення випускників міських та сільських шкіл. Доведено, що існують відмінності у змістових характеристиках структурних складових професійного самовизначення досліджуваних учнів старшого шкільного віку. Professional self-determination is a leading stage in every individual’s life, as it not only directs a person to the chosen career path but also affects his personal growth and psychological well-being. Considering the specifics of the stages, functions, and structural components of professional self-determination helps an individual make an informed professional choice, to achieve harmony between personal and professional development. The qualification work analyzed the approaches of scientists to understanding the concept of "self-determination", characterized the functions and structure of professional self-determination, and focused attention on social and psychological factors and problems of professional self-determination of high school students. The conducted empirical research aims to identify the features of the manifestation of cognitive, emotional-value, and orienting-behavioral components of professional self-determination of graduates of urban and rural schools. It has been proven that there are differences in the content characteristics of the structural components of the professional self-determination of the studied high school studentsuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості професійного самовизначення випускників міських та сільських шкілuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу