Взаємозв’язок рівнів шкільної тривожності з особливостями мотивації до успіху та проявів перфекціонізму у підлітковому віці
Короткий опис(реферат)
Найважливішою складовою успішності до
досягнення мети у підлітковому віці є мотивація до навчання. Оскільки система
усвідомленої поведінки та діяльності формується з метою досягнення бажаного
результату, важливим є мотив досягнення успіху. Дуже важливим фактором є
мотивація, яка складає основу будь – якої діяльності, а навчальна мотивація є
гарантом формування пізнавальної активності, розвитку мислення, набуття
знань необхідних для успішної діяльності особистості.
Шкільне середовище – це та сфера розвитку, в якій перебуває та розвивається
підліток. І якщо виникає невідповідність учнів шкільним вимогам та
взаєморозуміння між однолітками та вчителями, такий стан може стати
причиною зародження страху та шкільної тривожності, та буде мати вплив на
результати успішності у підлітків.
Тривожність – це переживання емоційного дискомфорту, пов’язане з
очікуваним почуттям хвилювання та небезпеки. Підвищення тривожності є
причиною багатьох психологічних труднощів у підлітків, в тому числі і
порушень розвитку.
Вивчення та дослідження даної тема є дуже важливою та актуальною, адже
стосується конкретних ознак типу поведінки дитини з домінантою негативних
емоцій, із проблемами шкільної тривожності. Через проблеми психологічного
несприйняття ситуації підлітки стають вразливими, що є причиною зниження
рівня впевненості у власних здібностях та можливостях.
Для того, щоб змінилося відношення підлітків до самого себе і сприйняття
оточуючого середовища, що має взаємозв’язок з результатами успішності.
Необхідно розпізнати внутрішній світ підлітка і проаналізувати його емоційний
стан. Та ознаки тривожності дитини важко розпізнати, тому ця тема потребує
багато уваги та дослідження.