Показати скорочений опис матеріалу
Взаємозв’язок рівнів шкільної тривожності з особливостями мотивації до успіху та проявів перфекціонізму у підлітковому віці
dc.contributor.author | Крисько, Лілія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-10T23:57:27Z | |
dc.date.available | 2024-02-10T23:57:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9030 | |
dc.description.abstract | Найважливішою складовою успішності до досягнення мети у підлітковому віці є мотивація до навчання. Оскільки система усвідомленої поведінки та діяльності формується з метою досягнення бажаного результату, важливим є мотив досягнення успіху. Дуже важливим фактором є мотивація, яка складає основу будь – якої діяльності, а навчальна мотивація є гарантом формування пізнавальної активності, розвитку мислення, набуття знань необхідних для успішної діяльності особистості. Шкільне середовище – це та сфера розвитку, в якій перебуває та розвивається підліток. І якщо виникає невідповідність учнів шкільним вимогам та взаєморозуміння між однолітками та вчителями, такий стан може стати причиною зародження страху та шкільної тривожності, та буде мати вплив на результати успішності у підлітків. Тривожність – це переживання емоційного дискомфорту, пов’язане з очікуваним почуттям хвилювання та небезпеки. Підвищення тривожності є причиною багатьох психологічних труднощів у підлітків, в тому числі і порушень розвитку. Вивчення та дослідження даної тема є дуже важливою та актуальною, адже стосується конкретних ознак типу поведінки дитини з домінантою негативних емоцій, із проблемами шкільної тривожності. Через проблеми психологічного несприйняття ситуації підлітки стають вразливими, що є причиною зниження рівня впевненості у власних здібностях та можливостях. Для того, щоб змінилося відношення підлітків до самого себе і сприйняття оточуючого середовища, що має взаємозв’язок з результатами успішності. Необхідно розпізнати внутрішній світ підлітка і проаналізувати його емоційний стан. Та ознаки тривожності дитини важко розпізнати, тому ця тема потребує багато уваги та дослідження. | uk_UA |
dc.title | Взаємозв’язок рівнів шкільної тривожності з особливостями мотивації до успіху та проявів перфекціонізму у підлітковому віці | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету