Show simple item record

dc.contributor.authorСлєсарчук, Юрій Миколайович
dc.date.accessioned2024-02-11T13:24:52Z
dc.date.available2024-02-11T13:24:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9049
dc.description.abstractПрофесійне становлення психолога – складний, неперервний процес «прогнозування» та «проектування» особистості. Навчаючи людей самостійно вирішувати свої проблеми, психолог піднімає тим самим суспільну свідомість на новий рівень; він використовує свої професійні та особистісні можливості, щоб впливати на ріст самосвідомості конкретної особистості. Це завдання під силу лише зрілій людині, внутрішньо і професійно підготовленій до вирішення завдань, які стоять перед нею, особистісна зрілість якої проявляється у вмінні поєднувати, співвідносити свої індивідуальні особливості, статусні та вікові можливості, власні принципи з вимогами суспільства та оточуючих. Процес формування особистостi майбутнього психолога є i процесом розвитку самосвiдомостi студента, який може виявлятися в її продуктi – «Я концепцiї». У ході теоретичного аналіз досліджуваної проблеми узагальнено наукові підходи до визначення питання про «Я-концепцію» як чинник вибору майбутньої діяльності у професійному самовизначенні студентів-психологів. Проведене емпіричне дослідження «Я-концепції» було спрямоване на визначення факторів, що впливають на вибір майбутньої діяльності в професійному самовизначенні студентів-психологів. The professional formation of a psychologist is a complex, continuous process of «prediction» and «projection» of the individual. By teaching people to solve their problems independently, the psychologist thereby raises social consciousness to a new level; he uses his professional and personal capabilities to influence the growth of self-awareness of a specific individual. This task is within the power of a mature person, internally and professionally prepared to solve the tasks before him, whose personal maturity is manifested in the ability to combine and correlate his individual characteristics, status and age opportunities, his own principles with the requirements of society and others. The process of forming the personality of the future psychologist is also the process of developing the student's self-awareness, which can be manifested in its product – «I-concept». In the course of the theoretical analysis of the investigated problem, scientific approaches to determining the question of «self-concept» as a factor in the choice of future activities in the professional self-determination of psychology students are summarized. The conducted empirical study of the «I-concept» was aimed at determining the factors influencing the choice of future activities in the professional self determination of psychology students.uk_UA
dc.title“Я-концепція” як чинник вибору майбутньої діяльності у професійному самовизначенні студентів-психологівuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record