Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНіколайчук, Ольга Петрівна
dc.contributor.authorВілігорський, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned2021-10-11T07:24:51Z
dc.date.available2021-10-11T07:24:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other37.015.3(498):351
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/905
dc.description.abstractЗгідно нормативно-правової бази Румунії та програмового забезпечення навчання в школі, сфера «Фізичне виховання, спорт і здоров’я» охоплює 2 навчальні предмети для початкової школи ‒ «Фізичне виховання» та «Гра і рух». Для «Гри і руху» передбачена 1 година на тиждень під керівництвом вчителів початкових класів або фахових інструктора або вчителя. В програмі розділені специфічні компетенції і представлені приклади навчальної діяльності. Основний зміст програми презентує перелік видів рухливих ігор і естафет, диференційований відповідно для 3 і 4 класів. Структура шкільних програм включає наступні елементи: вступ, основні компетенції, специфічні компетенції і приклади навчальної діяльності, основний зміст та висновки із очікуваними результатами впровадження програм. Головні компетенції, передбачені в змісті предмету «Фізичне виховання», визначають рівень рухової активності учня, ознайомлення його з необхідними навиками для здорового життя і гармонійного фізичного розвитку. Головні компетенції, передбачені для учнів 3-4 класів базовані на тих, що буди передбачені в програмі для 1- 2 класів.uk_UA
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectвправи, гра, навантаження, початкова школа, програма, Румунія, фізичне виховання, формиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ РУМУНІЇ (2014-2020 рр.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу