Show simple item record

dc.contributor.authorГанчук, Наталія Степанівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:04:10Z
dc.date.available2024-02-12T20:04:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9085
dc.description.abstractТема дослідження орієнтована на теоретичне обґрунтування й експериментальну перевіркку методики підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. В межах дослідження на підставі аналізу філософської, психолого- педагогічної, валеологічної, медико-біологічної літератури з’ясовано суть поняття «здоров’язбережувальні технології» та розкрити особливості їх застосування в професійній діяльності; визначено суть і структуру готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; уточннено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; теоретично обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності й експериментально перевірити ефективність цієї системи.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectздоров’я, технологія здоров’язбережувальні технології, готовність, критерій, показник.uk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльностіuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record