dc.contributor.author | Ганчук, Наталія Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:04:10Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:04:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9085 | |
dc.description.abstract | Тема дослідження орієнтована на теоретичне обґрунтування й експериментальну перевіркку методики підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності.
В межах дослідження на підставі аналізу філософської, психолого- педагогічної, валеологічної, медико-біологічної літератури з’ясовано суть поняття «здоров’язбережувальні технології» та розкрити особливості їх застосування в професійній діяльності; визначено суть і структуру готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; уточннено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; теоретично обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності й експериментально перевірити ефективність цієї системи. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | здоров’я, технологія здоров’язбережувальні технології, готовність, критерій, показник. | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності | uk_UA |