Формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
Abstract
Важливість екологічної освіти та
виховання дошкільників визначається потребами суспільства, в якому збереження природного середовища сприятливого для здоров'я та життя людини, вважається однією із найбільш актуальних проблем. Основи світогляду особистості закладаються у дошкільному дитинстві. Тому ознайомлення дітей з природою та виховання відповідального ставлення до неї саме в цьому віці має величезне значення, та є невід'ємною складовою освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Провідною діяльністю в дошкільному віці є гра. У ній дитина одночасно пізнає, розвиває почуття та емоційну сприйнятливість. Саме ігрова діяльність, є підґрунтям мислення, де зміцнюються розумові сили, конкретизуються знання, формуються чіткі уявлення про цілісність довкілля, його надзвичайне значення для життя людини, виховується любов до природи рідного краю. Для реалізації потенціалу ігрової діяльності для формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку необхідно реалізовувати певні організаційно- педагогічні умови, які недостатньо розкриті в теоретичному та практичному аспекті.