Show simple item record

dc.contributor.authorКатапська, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:15:49Z
dc.date.available2024-02-12T20:15:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9090
dc.description.abstractВажливість екологічної освіти та виховання дошкільників визначається потребами суспільства, в якому збереження природного середовища сприятливого для здоров'я та життя людини, вважається однією із найбільш актуальних проблем. Основи світогляду особистості закладаються у дошкільному дитинстві. Тому ознайомлення дітей з природою та виховання відповідального ставлення до неї саме в цьому віці має величезне значення, та є невід'ємною складовою освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Провідною діяльністю в дошкільному віці є гра. У ній дитина одночасно пізнає, розвиває почуття та емоційну сприйнятливість. Саме ігрова діяльність, є підґрунтям мислення, де зміцнюються розумові сили, конкретизуються знання, формуються чіткі уявлення про цілісність довкілля, його надзвичайне значення для життя людини, виховується любов до природи рідного краю. Для реалізації потенціалу ігрової діяльності для формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку необхідно реалізовувати певні організаційно- педагогічні умови, які недостатньо розкриті в теоретичному та практичному аспекті.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectекологічна компетентність, ігрова дільність.uk_UA
dc.titleФормування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності.uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record